mandag den 10. september 2012

Status uge 5

Startvægt d. 3/8: 79,8 kg
Vægt d. 3/9: 75 kg
Vægt dd: 75,2 kg

Så sagde vægten for første gang plus i stedet for minus. Jeg HAR forsøgt at forberede mig på denne dag, for jeg har jo godt vidst, at jeg ikke ville kunne blive ved med at tabe mig med raketfart. Jeg har sådan set også godt vidst, at man skal følge sin kost- og motionsplan for at tabe sig... Sådan i det hele taget. Derfor gjorde jeg også alle mulige krumspring for at undgå vægten i morges. For jeg vidste nemlig godt, at dagens vejning ikke ville blive et spørgsmål om, om jeg havde tabt over eller under et halvt kilo, men nærmere hvor meget jeg ville have tage på. Og svaret blev altså 200 g. Måske ikke faretruende meget, men sådan set over de sidste to-tre uger er resultatet ikke ligefrem overvældende.

Jeg har ellers gået og følt mig så tynd i mine nye/gamle bukser og har haft total optur på over vægttabet so far. Ranket ryggen lidt mere, glattet håret og taget make up på - just in case der skulle dukke en model-/talentspejder op i Skive, der mangler en 27-årig husmor med slapt maveskind, strækmærker og tyngdekraftpåvirket barm, men med en i øvrigt FANTASTISK body. I går efter badet fik jeg mig så stillet mig sådan foran spejlet, da jeg skulle smørre mig ind i creme, at jeg fik... Lad os bare sige udsigt til hele det svingende rædselskabinet, der afslørede, at der med små fem kilo tabt stadig er langt fra flødebolleform til bikiniform.

Så jeg må vel op på hesten igen? Jeg har i denne uge været lidt bedre til motionen end sidste uge, men maden har halter gevaldigt. Jeg har ikke haft begrænsninger på noget som helst, og jeg har fuldstændig uden dårlig samvittighed givet efter for alle mine cravings. Fx bagte Jens i går lækre franskbrød, som jeg så overdækkede med nutella til jeg skammede mig (og der gik lang tid!). FOR POKKER det var godt! Men det går bare ikke! Nu skal jeg bruge hele denne uge på at rette op på den sidste uge.

Jeg SKAL igang igen . NU! Spark mig venligst hårdt bagi. Tak!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar