tirsdag den 30. oktober 2012

Status 12

Startvægt d. 2/8: 79,8 kg
Vægt d. 22/10: 73,2 kg
Vægt i går d. 29/10: 72,1 kg.

Altså det her er så tæt på slankesnyd som man kan komme. Jeg har IKKE tabt 1,1 kg i den her uge - jeg har kastet 1,1 kg op! Jeg har fejret weekenden med en omgang roskildesyge. VIRKELIG ikke anbefalelsesværdigt! Det er på alle måder en vildt ucharmerende oplevelse, og jeg er her to dage senere STADIG ikke i stand til at spise uden at få det dårligt, og jeg er så træt som et helt alderdomshjem. Så... min krop er tom for væske og maveindhold, hvorfor jeg sådan set er 100% sikker på, at jeg ender med at tage det hele på igen i næste uge. Også fordi jeg skal holde weekend med mine tøser i KBH.

Nå men den sidste uge har bortset fra sygdom været sådan lidt la-la. Jeg har haft travlt og har derfor været dårlig til at passe min træning. Det har også været lidt op og ned med maden, men i det store og hele ok. Jeg regner med at mit aktivitetsniveau i øvrigt har opvejet det. Nu er jeg efterhånden så meget bagud med Jillian Michaels 30 Day Shred, at jeg på mandag starter forfra på level 2. Og det huer mig dælme ikke, for det er godt nok hårdt. Jeg havde sådan glædet mig til at være færdig med den møglevel, men det blir man lissom kun hvis man ikke pjækker (ej ok - har været VIRKELIG dårlig og har givet mig selv træningsfri resten af ugen).

Så...

Det helt store spørgsmål til næste uge må altså være: siger vægten over eller under 73,2 kg (for jeg regner ikke rigtig denne uges vejning for noget - det ER jo faktisk snyd?!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar