mandag den 17. september 2012

Status uge 6

Startvægt d. 3/8: 79,8 kg
Vægt d. 10/9: 75,2 kg
Vægt dd: 74,4 kg

Endelig en uge med lidt fremgang! Det har min motivation helt sikkert trængt til!

Det har været en uge med både op- og nedture, synes jeg. Hverdagene er gået fint. Jeg har trænet lidt for lidt, men til gengæld har det været rigtig god træning, hvor jeg har haft fornemmelsen af fremskridt. Jeg har stadig til gode at finde ud af helt præcis hvordan jeg får det kringlet med hente-bringe-lange dage i Århus osv. Jeg vælger dog at rose mig selv for de gange jeg kommer afsted istedet for at fokusere på det, jeg ikke får lavet.

Det er også gået ok med maden i hverdagene. Jeg får ikke spist så meget grønt som tidligere, men ellers har jeg overholdt min kostplan nogenlunde. Lige indtil weekenden that is... Og den startede vist allerede torsdag. Og så sejlede deg hele derfra. Men altså! Det hele kan jo ikke være lige godt, vel?

Dagens optur: er i dag gået ind i næstsidste uge af mit løbeprogram og kan nu uden at falde død om løbe 20 min i jævnt tempo uden pause. Det er første gang siden folkeskolen, at jeg har kunnet det. Ville klappe mig selv på skulderen, hvis det ikke var fordi jeg er for øm i mine muskler til at kunne nå derom...

4 kommentarer:

  1. Du er så sej Mette - godt gået. :) jeg er også selv gået i gang med projekt vægttab.

    SvarSlet
  2. Søde Mette - er du helt gået fra bloggen igen? Jeg savner dine gode indlæg og inspiration til at sparke mig selv i gang :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv søde Mette - jeg har dovnet den for vildt! Nu er jeg forhåbentligt tilbage i topform og klar til at tage fem kilo mere inden jul. Det SKAL jeg! Hvordan går det med dig?

      Slet
    2. Man skal også have lov at dovne den og hvor er det godt klaret du nærmest ikke har taget på igen. Der er ikke andet for end du må igang igen på mandag, de næste dage lyder syndige, på den gode måde. :)
      Jeg er kommet af med de første 7 kg nu og har ramt 70 kg!! Jubii, der er virkelig stor jubel, selvom jeg godt nok også har syndet lidt for meget på det sidste. Jeg skal ikke spise slik denne uge, men det er som om det kommer snigende alligevel. Jeg tror din beskrivelse med "slanke-helvede" passer meget godt..

      Slet