mandag den 8. oktober 2012

Status uge 9

Startvægt d. 3/8: 79,8 kg.
Vægt d. 17/9: 74,4 kg.
Vægt dd: 74,7 kg.

Long time, no see! Gad vide om der stadig er nogen, som surfer forbi bloggen her? Som slankeblog er den vist snart lige så umulig at tage seriøst som et nyt politisk parti startet af Per Ørum!

Nå men i hvert fald kan jeg ikke prale af noget som helt slankerelateret - overhovedet ikke det der ligner. Uge 7 forsvandt i travlhed over oplæg og praktik, og jeg fik mig aldrig vejet, dyrket noget som helst motion eller spist særlig fornuftigt. Uge 8 dovnede jeg væk og bestemte mig for at uge 9 skulle være min vej tilbage til slankeeventyret (-helvedet?)

Nu er jeg så nået hertil, og jeg er ikke stolt af mig selv! Den sukkerafhængighed jeg var kommet over, er jeg endt i igen. Motivationen er elendig og det lave gærde lokker mere end nogensinde. Jeg har heldigvis ikke taget ret meget på igen - 300 gram - men det er nødt til at stoppe her. Jeg SKAL have smidt 10 kg. inden jul. Det mål er stadig ikke urealistisk, men jeg er nødt til at tage mig i nakken nu... det går ikke længere.

Jeg har som sagt ikke været på vægten i et par uger. Det har egentligt været rart nok ikke at skulle stå op til en potentiel skuffelse hver morgen, men det har også bare betydet at jeg i morges inden jeg stod op brugte fem minutter på at indstille mig på at have taget et par kg på. Jeg lå og forsøgte at gøre mig klar til et tal i retningen af... 76,3-4 stykker. Altså - jeg har en bums i panden, et forkølelsessår på læben og menstruation coming up --> det tegner sig vel snildt for et par kilo, gør det ikke? Så på den måde var tallet på displayet ikke så slemt... men taget i betragtning af at jeg kunne være et par kilo lettere hvis jeg ikke havev skulket den, er jeg lidt skuffet.

DERFOR har jeg fejret min dag tilbage på kur med et cafebesøg med to højgravide veninder (visuel slankekur - på den måde blev jeg pludselig den tynde i selskabet!) og spist lækker mad. Jeg drak dog light sodavand og droppede desserten. Men altså - sådan rigtig godkendt slankekur bliver cafebesøg vist aldrig?

I morgen skal jeg overnatte hos en veninde, så det bliver også lækker mad. Fredag skal jeg i fredagsbar, lørdag til min muttis fødselsdag, søndag skal vi i byen hos et hold venner til frokost og hos et andet par til aften. Hvis der sidder nogen derude som øjner en jordisk chance for at følge en kostplan på den måde, så sig endelig til! Jeg har svært ved at se det.... Men så må jeg vel give den ekstra gas med træningen? Så er det jo heldigt Peter Tanev (den store klovn) lover sådan noget dejligt løbevejr.... Eller noget

Ingen kommentarer:

Send en kommentar