mandag den 22. oktober 2012

Status uge 11

Starvægt d. 3/8: 79,8 kg
Vægt d. 15/10 : 73,8 kg
Vægt dd.: 73,2 kg

Så er det tid til endnu en update. Den bliver lidt kort, da sengetiden nærmer sig, og jeg er TRÆT! Heldigvis er vægten gået den rigtige vej igen i denne uge. Jeg har passet min træning efter Jillian Michaels program med en enkelt undtagelse i går. Jeg havde været i byen til kl. 6.30 lørdag aften, så søndag var jeg både tømmermændsramt og generelt rimelig smadret. Så menuen til aften stod på junk, da Jens heller ikke var på toppen, og træningen røg uden særlig meget overvejelse ud til højre. Som en slags straf var træningen så endnu mere hård i dag - jeg svedte som et svin, prustede og stønnede - men gjorde det. Jeg er desuden gået en level op, så træner nu på level 2. Man må sige, at niveauet er hævet, og jeg har noget sværere ved at følge med denne gang, laver flere af øvelserne på begynderniveau end jeg gjorde på level 1. Men det bliver vel bedre? Har seks dage tilbage til at blive stærkere i inden niveaet igen skrues op.

Næste uge bliver hård både mht mad og træning. Jeg skal på uni tirsdag eller onsdag, og torsdag skal jeg med Det Rullende Universitet til Fredericia Gymnasium. Jeg glæder mig, men det bliver en lang og hård dag. Derfor ved jeg allerede nu, at træningen vil skulle gennemføres 100% på viljen. Men jeg kan fan*me godt. Jeg SKAL! Lissom jeg skal passe på hvad jeg spiser... det snakker vi ikke mere om. Bum!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar