lørdag den 11. august 2012

Dagens vol 2.2

Jeg ved godt, at jeg allerede har lavet et "Dagens" i dag, så vær søde at bære over med mig. Denne gang er det dagens morgenmad. Normalt spiser jeg havregryn med rosiner og minimælk - hverken noget kulinarisk mesterværk eller nogen speciel fotpgen ret, hvorfor det ikke giver sådan speciel god mening at bruge det som "Dagens". I dag har jeg imidlertid opgraderet min morgenmenu, og den bestod af: en skive rugbrød (det gode uden hvedemel fra Langenæs Bageren i Århus) m Skagens Skinke fraskåret synligt fedt og avocado (må i øvrigt rose mig selv for endelig at have modnet en avocado perfekt - de plejer ellers at rådne for mig), der til lidt vandmelon og et æg. I know - vandmelon er ikke andet end vand, men jeg havde lige lyst til lidt sødt, så sådan blev det. Og fotos skal der til...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar