fredag den 24. august 2012

Hep hep!

Ihhh jeg synes det er hårdt at være på kur i denne uge. Lille Laurits tester sine forældres tålmodighed (eller mangel på samme?) på alle mulige og umulige måder. Søvn er en mangelvare, og skrig og skrål haves i rigelige mængder. Der er derfor ikke så stort plus på overskudskontoen, som der har været, og jeg skal tage mig meget sammen for at få fundet løbeskoene frem, for at få lavet de der åndssvage burpees osv. Det går bedre med maden. Det skyldes først og fremmest at vi har minimeret udbuddet af forbudte madvarer i huset. Altså lige bortset fra de der skumfiduser... er der ikke snart nogen, som kommer og spiser dem for mig?

Det er faktisk lidt skidt med det overskud! Vi skal til familiesommerfest (wuhuu, jeg glæder mig!) på lørdag, hvilket i store træk handler om hygge, god mad og vin hele dagen og aftenen med. Det bliver SÅ skønt, men måske ikke lige for vægten. Derfor havde jeg bestemt mig for at give kuren en ordentlig skalle i ugen op til, så jeg med bedre samvittighed kunne nyde den gode mad. Det er så ikke sket, så jeg frygter lidt, at jeg har udsigt til endnu en uge med minimalt, nærmest ikke eksisterende vægttab. Men altså - man skal jo også leve, ikk?

Men hey - har man ikke før hørt om nogen, som både har ædt som et svin OG tabt sig to kg på en uge? Det har man da, ikk? Eller? Nå ikke? Hmmm...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar