mandag den 20. august 2012

Dagens

Jeg er stadig uvenner med vægten og SÅ sur. Men det er selvfølgelig bedre at have tabt 100 g end at have tilsvarende på. Jeg har jo også allerede tabt mig meget se første 10 dage, så måske forsøger kroppen bare at finde sit leje. Hvad ved jeg... Håber det er bedre i næste uge!

I hvert fald har jeg ikke opgivet noget som helst, og jeg har således her til aften taget et billede af endnu en omgang slankemad. Vi har fået kylling i tern, brunet i karry og lidt olie på panden, hvorefter det sammen med ærter, ananas, gulerødder, porrer, peberfrugt, limeskal og ingefær blev bagt i pakker af bagepapir i 15 minutter. Dertil fik vi fuldkornspasta. Det smagte rigtig godt, og det er helt sikkert en ret der skal udvikles på. Det er nemt og maget, og samtidig fuld af smag fordi alt damp og saft er blevet inde i pakkerne. Lækkert!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar